wtorek, 9 września 2014

8.

Hej Kochane!
Czuję się jak córka marnotrawna, naprawdę. Ale podjęłam decyzję - wracam. I nie wolno mi przerwać do czasu, aż osiągnę cel, waga się ustabilizuje i poczuję się wystarczająco bezpiecznie, by zakończyć dietę.
Wybaczcie, że przestałam pisać tak nagle, z dnia na dzień. Możecie się domyśleć - zawaliłam. Stanowiło to dla mnie ogromną porażkę i odebrało mi całą motywację. Teraz widzę, że błędem było odchodzić. 
Mam nadzieję, że ponownie będziemy się wspierać nawzajem!
Teraz jeszcze troszkę o planach:
zaczynam HSGD od jutra - rozpocznę od 3 dnia po prostu :) Nie jem słodyczy, wliczam owoce i warzywa, po 20 nie mogę jeść.
Dodatkowo postaram się ćwiczyć min. 1h dziennie :) Trzymajcie kciuki!

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że wróciłaś oraz odzyskałaś motywację c; Mamy taki sam wzrost i podobną wagę wyjściową, będziemy na pewno chudnąć razem w szybkim tempie c;
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie osiągniesz celu z taką dietą. Schudniesz i do końca życia będziesz się głodzić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt, że ostatecznie się nie wycofałaś i znowu próbujesz ;) Trzymam kciuki, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. 55 year-old Software Consultant Valery Pullin, hailing from McCreary enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Coffee roasting. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Horch 853A Special Roadster. kliknij tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń