poniedziałek, 15 września 2014

12.

Hej!
Zacznę od odpowiedzi na pytania w komentarzach. Film "Thinspiration" oglądałam na zalukaj.tv, ale jest chyba na yt. Jeśli chodzi o wrażenia, to myślę, że jest to jeden z lepszych filmów o tej tematyce i podobał mi się, szczególnie zakończenie :)
Łykam tabletki linea, kiedyś spodobał mi się skład, więc postanowiłam kupić, ale do tej pory leżały w szafce.
Z przyjaciółką porozmawiałam szczerze i choć dalej nie uważam, żeby takie zachowanie było w porządku, to postanowiłam odpuścić. Zresztą to dłuższa historia i zawsze psuje mi się humor, gdy ją wspominam.

Dzisiaj minął pierwszy dzień HSGD i jestem z siebie całkiem zadowolona. Jak na złość kusili mnie wszyscy dookoła - babcia drożdżówką, koleżanka ptasim mleczkiem. Na szczęście nie uległam i to naprawdę mnie cieszy. W szkole 8 godzin, ale w miarę szybko zleciało i jeszcze zdążyłam na autobus wcześniejszy :)
Jutro idę do teatru (baaardzo się cieszę *.*), więc obiad zjem w mieście w wegetariańskim barze - zdrowo i mało kalorii!
Bilans:
-musli błonnikowe z mlekiem sojowym 265kcal
-jabłko 55kcal
-2x 2 kromki chlebka wasa z serkiem typu almette 278kcal
-warzywa na parze z tofu 155kcal
-activia zboża 106
859/900
+ 5min. rozgrzewka z Ewą Chodakowską
20min. biegania
10 min. ćwiczeń na brzuch
15 minut rozciągania
Trzymajcie się! :*

5 komentarzy:

  1. Bilans masz bardzo ładny i ćwiczenia też. tak trzymaj!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny bilans. Cieszę się, że tak dobrze Ci idzie. Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieściłaś się w bilansie. Moje gratulacje.
    Wybacz za taką reklamę. Ale zaczynam od nowa. Było by miło gdybyś zerknęła na mojego bloga.
    http://dieofstarvation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bilans i ćwiczenia. Tak trzymaj ;)
    Nie jedz słodyczy, po co? Nie mają nic wartego uwagi. Tylko tłuszcz i puste kalorie :/ Jedz jak już owoce. Polecam arbuzy - malo kalorii, a są smaczne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja dawno nie byłam w teatrze, zazdroszczę ;)) Ładny bilans i sporo ćwiczeń - super :)

    OdpowiedzUsuń